Algemene informatieHoe maak je klantbehoeften inzichtelijk en hoe vertaal je dit naar heldere richtinggevende instrumenten? Hoe ga je om met de spanning tussen wat de klanten willen en waar het bedrijf naartoe gaat? Hoe hou je alle meningen en feedback overzichtelijk en hoe laat je dit bijdragen aan een betere digitale presence? En specifiek, hoe doe je dat in een business-to-business (B2B) setting? Daar gaat het over in deze tweedaagse Digital Marketing Summerschool.
Praktische zaken De training heeft een tijdsinvestering van twee dagen (met minimaal een week ertussen) en mogelijk wat huiswerk.
Trainingsdagen starten om 09.30u en eindigen om 16.30u.
Tussen de trainingsdagen door en tot twee weken na de laatste trainingsdag is er mogelijkheid tot coaching mocht je in de praktijk tegen zaken aanlopen die in de training behandeld zijn.
De groep bestaat uit 6 tot 12 personen.
De investering is €1.265,- per persoon, exclusief BTW en inclusief koffie, thee, snacks en lekkere lunch.
Na afloop ontvang je een certificaat van deelname.
Waar en wanneer?De training vindt plaats op donderdag 20 juli en donderdag 27 juli.
Deze training wordt gegeven in Utrecht en is goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer.
Schrijf je direct in tot twee weken voor aanvang van de training! De training wordt in principe in het Nederlands gegeven, maar kan ook in het Engels als dat gewenst is.
Wil je kijken of er nog een plekje vrij is, wil je deze training op een andere datum volgen of wil je meer weten?Neem een kijkje op onze website:
Meer informatie over de training Digital Marketing